Greek Duelists
Καλωσήλθατε στους Greek Duelists ! Εάν είστε ήδη μέλος κάντε κλικ εδώ για Log-In. Εάν θέλετε να εγγραφείτε στη σελίδα μας και να συμμετέχετε σε συζητήσεις κάντε register πατώντας εδώ. Η εγγραφή γίνεται γρήγορα και είναι εντελώς δωρεάν.

Πλεονεκτήματα εγγραφής :
-Συζητήσεις για single cards, decks, banlists, tournaments κλπ.
-Ανταλλαγές καρτών με online συννενόηση.
-Συμμετοχές σε online τουρνουα με YVD και KCVDS.
-Κουβεντούλα σε anime, consoles, duel videos
και πολλά ακόμα !!!


Όλοι οι Έλληνες παίκτες είναι εδώ ! Ελάτε τώρα γνωρίστε άτομα και βελτιωθείτε ως duelist !
 
HomePortalRegisterLog in
Donation
Στηρίξτε τους Greek Duelists με ένα donate εδώ.

Σας ευχαριστούμε.

Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Top posters
vem123
 
Giannis
 
redgar
 
IversonSt3
 
Stef
 
Winduct
 
duelking
 
xPaiN
 
Terraplant
 
Witch King
 
Duelist Of The Week
redgar

Card Of The Week
Mirror Force

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 16 on Sat Mar 27, 2010 9:46 pm
Statistics
We have 103 registered users
The newest registered user is TesterAcc

Our users have posted a total of 10589 messages in 970 subjects
Affiliates

Share | 
 

 Proper Summon και Special Summoning από το νεκροταφείο.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
sinakis
Topic Scout
Topic Scout
avatar

Posts : 247
Reputation : 35
Join date : 2010-03-15
Age : 25
Location : The Sanctuary In the Sky

PostSubject: Proper Summon και Special Summoning από το νεκροταφείο.   Wed Mar 17, 2010 1:45 pm

Ήθελα να ρωτήσω αμα γίνεται να κάνω Special Summon τέρατα από το νεκροταφείο τα οποία να είναι Synchro / Ritual / Fusion.

Έχω διαβάσει οτι πρέπει να γίνουν με Proper Summon όταν τα πρωτο-κατεβάζεις για να μπορέσεις μετά να τα κάνεις Special Summon από το νεκροταφείο ή το OPZ ( out of play zone ). Δηλαδή, αμα τα χτυπήσει Bottomless Trap Hole / Torrential Tribute, για παράδειγμα, δε γίνεται να γίνουν special summon μετά από εκεί που βρίσκονται.
Ένα παράδειγμα:
Ας πούμε οτι έχω Relinquished στο χέρι μου και το Black Illusion Ritual. Κάνοντας tribute από το χέρι μου, κατεβάζω τον Relinquished. Μετά από αυτό, κάπως αυτός στέλνεται στο νεκροταφείο. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το Graceful Revival π.χ. για να τον κάνω Special Summon; Μετά άμα ξανασταλεί στο grave, μπορώ πάλι να κάνω Graceful Revival; Κάπως έτσι και για όλες τις αντίστοιχες κάρτες...

_________________


Behold the wings guided by the great winds!
Back to top Go down
Giannis
The Big Boss
The Big Boss
avatar

Posts : 1030
Reputation : 45
Join date : 2010-03-14
Age : 106
Location : Μακεδονία

PostSubject: Re: Proper Summon και Special Summoning από το νεκροταφείο.   Wed Mar 17, 2010 2:26 pm

Στην περιπτωση που ανεφερες ναι.. γινεται να τον κανεις special summon αφου πραγματοποιηθηκε το Ritual Summon σε κανονικες συνθηκες.

_________________
Giannis~GR Striker
Greek Article Team
NEW MSN add me : greekduelists@gmail.com


Back to top Go down
http://greekduelists.darkbb.com
Jimmare
[Level 5] GD Maniac
[Level 5] GD Maniac
avatar

Posts : 262
Reputation : 9
Join date : 2010-03-15
Age : 23
Location : Athens

PostSubject: Re: Proper Summon και Special Summoning από το νεκροταφείο.   Wed Mar 17, 2010 4:39 pm

Ο Γιαννης απαντησε.Για να μπορεσεις να κανεις SS απο το νεκροταφειο,πρεπει να εχει γινει synchro/ritual/cost . Δεν μπορεις ας πουμε να κανεις foolish burial σε ενα ritual και να κανεις μετα COTH.

Ομως αυτο το ρωτανε λιγοι αφου δεν υπαρχει καποιος τροπος να κανεις synchro εκτος απο το συνηθισμενο τροπο και για αυτα αμα καταστραφει το synchro μπορεις να το ξανακαλεσεις στην αρενα με κανενα COTH .

Υ.Γ. Αν δεν μπορουσες να κανει SE synchro απο το νεκροταφειο,τι λογος θα υπηρχε στο να κυκλοφορησει το Descending lost star? :S
Back to top Go down
sinakis
Topic Scout
Topic Scout
avatar

Posts : 247
Reputation : 35
Join date : 2010-03-15
Age : 25
Location : The Sanctuary In the Sky

PostSubject: Re: Proper Summon και Special Summoning από το νεκροταφείο.   Wed Mar 17, 2010 5:52 pm

Δηλαδή και το δεύτερο ss από το νεκροταφείο γίνεται κανονικά αμα πριν το πρώτο ss το "κατέβασα" κανονικά με ritual/synchro/fusion;

_________________


Behold the wings guided by the great winds!
Back to top Go down
yugiohlover001
[Level 0] Newbie Surfer
avatar

Posts : 28
Reputation : 0
Join date : 2010-03-19
Age : 28
Location : Athens,Greece

PostSubject: Re: Proper Summon και Special Summoning από το νεκροταφείο.   Sat Mar 20, 2010 3:39 pm

ναι μπορείς σε μερικές περιπτώσεις


Last edited by Giannis on Sat Mar 20, 2010 6:03 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : edit 3rd time...)
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/yugiohlover001
sinakis
Topic Scout
Topic Scout
avatar

Posts : 247
Reputation : 35
Join date : 2010-03-15
Age : 25
Location : The Sanctuary In the Sky

PostSubject: Re: Proper Summon και Special Summoning από το νεκροταφείο.   Sat Mar 20, 2010 5:25 pm

Σε μερικές περιπτώσεις; Αυτό δεν είναι ακριβώς απάντηση :-/
Επίσης, διάβασε τους κανόνες του forum σε παρακαλώ, γράφουμε μόνο στα ελληνικά Smile

_________________


Behold the wings guided by the great winds!
Back to top Go down
Luffy
[Level 2] Member
[Level 2] Member
avatar

Posts : 140
Reputation : 9
Join date : 2010-03-20
Age : 23
Location : Trikala

PostSubject: Re: Proper Summon και Special Summoning από το νεκροταφείο.   Sat Mar 20, 2010 11:06 pm

ενα καλό παράδειγμα στην ερώτησή σου είναι το starlight road.Αμα βάλεις stardust με starlight road και χρησιμοποιήσεις το effect του δεν ξαναγίνετε ss από το νεκροταφείο!
Back to top Go down
http://onepiecenomi.heavenforum.com/forum.htm
glaer
[Level 1] New Member
[Level 1] New Member
avatar

Posts : 56
Reputation : 12
Join date : 2010-03-17
Age : 27
Location : Agios Dimitrios,Athens

PostSubject: Re: Proper Summon και Special Summoning από το νεκροταφείο.   Wed Mar 31, 2010 9:46 am

Shocked ισχυει αυτο το τελευταιο για τον stardust???
Back to top Go down
vem123
The Young Talent
The Young Talent
avatar

Posts : 1073
Reputation : 34
Join date : 2010-03-15
Age : 20
Location : Athens

PostSubject: Re: Proper Summon και Special Summoning από το νεκροταφείο.   Wed Mar 31, 2010 9:50 am

Ναι το λεει ξεκαθαρα στα rulings.Επειδη ειναι Special και οχι Synchro Summoν.Ετσι δεν μπορει να γινει SS απο το grave
Back to top Go down
 
Proper Summon και Special Summoning από το νεκροταφείο.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Greek Duelists :: Άλλα Θέματα Στο YGO :: Yu-Gi-Oh! TCG Ερωτήσεις/Απαντήσεις-
Jump to: